Praktisk info:

Fellesbuss

Vi setter opp en fellesbuss til hver arrangement vi holder. Den blir satt opp fra Oslo bussterminal. Pris pr deltaker tur/retur varierer etter hvor mange som skal ta bussen. Jo flere som tar fellesbussen jo lavere blir prisen, da sjåføren må ha en viss sum for å kjøre uansett.

Påmeldingen til fellesbussen er bindende når du har meldt deg på den. Ved endringer av personopplysningsskjema etter at du har sendt det inn, kan du enten gjøre dette selv eller kontakte oss på epost. Ikke send inn på nytt, da vi må bruke tid på å fjerne duplikater.

Pottershop

De av dere som skal delta på arrangementene våre får tilbud om å bestille uniform/utstyr fra vår Pottershop. Her tilbyr vi per i dag: kutte, genser, vest, cardigan, rumpeldunkgenser, skjørt, knestrømper, lue, skjerf, slips, rumpeldunkkutte, tryllestav og husmerke i din husfarge. Utvalget vil variere noe, avhengig av hva vår leverandør har tilgjengelig. Priser er oppgitt i bestillingsskjemaet. Varene betaler du kontant eller med Vipps og du får varene utlevert på arrangementet. Du kan også motta faktura, men da må du spørre om dette på forhånd og senest 2 uker før arrangementet starter. Varene du bestiller på forhånd er bindende, det vil si at har du ikke avbestilt innen fristen må du kjøpe dem. Det er også viktig at deltakerne har tillatelse fra foresatte når de bestiller varene. Sitt gjerne sammen og fyll ut bestillingen.

Sosiale medier

Til hvert arrangement oppretter vi en gruppe på Facebook for de av dere som skal delta på arrangementet. Dersom du har Facebook-profil vil du bli lagt til av oss eller du kan søke opp gruppen selv og bli medlem. Gruppenavnet er «Galtvortskolens (arrangement)», for eksempel «Galtvortskolens sommerleir 2017». I Facebook-gruppene vil det bli lagt ut teasers, samt at teamet svarer på eventuelle spørsmål du måtte ha i forhold til arrangementet fortløpende. All info som gjelder samtlige deltakere vil i tillegg bli sendt ut på epost.

Andre sosiale medier:
Instagram: @galtvortskolen