Sommerleir 2017

I år hadde vi rekord-påmelding med 115 personer på huset! VGTV kom på besøk og nedenfor kan dere se en smakebit av det de filmet, samt klassebilder som ble tatt.

Vi gleder oss til neste arrangement!

VGTV: http://www.vgtv.no/#!/video/143994/lever-som-harry-potter-det-er-helt-sjukt-her

Tidslinje

Det å vite hvem man kan stole på i det magiske samfunnet er ingen enkel oppgave i disse dager. Desperanter kan støtes på der en minst venter det, magidepartementet har sin fulle hyre med å gjenopprette fred og harmoni under en ignorant leder, og familier forsvinner.

Etter at dødseterne inntok Galtvort på slutten av forrige semester, og det hele endte med et brutalt angrep mot en elev, har hele trollmannssamfunnet innsett at tiden for å velge side for lengst har kommet. Hekser og trollmenn i alle familier har nå tatt et standpunkt: dødsetere eller departementet?

Det snakkes i alle magiske hjem om at Rektor Humlesnurr for noen dager siden troppet opp hjemme hos Magiminister Bloeuf med en klar og tydelig anmodning om at samfunnet er i den største faren på mange år. Da han ikke ble hørt, ryktes det at Humlesnurr besluttet å ta saken i egne hender, sammen med det samlede svartespanerkontoret.

De jobber nå på spreng for å nøste opp i Merillions forsvinning, samtidig som de ønsker å gjøre det trygt at Galtvorts Høyere Skole for Hekseri og Trolldom kan åpne til sommeren…

Er DU klar til å velge side og kjempe?