Sommerleir 2018

Sommerleir 2018 er over og vi har hatt rekord-påmelding denne sommeren! Vi feiret 10-årsjubileum, hadde TreTrollmannsTurnering, ball-eventer og skoletimer i kjent stil. Nå lader vi opp til snø på fjellet og nyttårsball!

Bilder fra sommerleiren:

Stemninga var til å ta og føle på for veldig mange etter semesterslutt. Hva vil skje med elevene fra Beauxbatons og Durmstrang? Hvorfor kom det aldri noen ugle fra det franske svartespanerkontoret med svar om varetektsfengsling av Madame Noel? Hva vet Rektor Humlesnurr om hennes agenda for å sende sine medhjelpere etter Galtvortelever? Hvem sendte ut uglene som utga seg for å være fra svartespanerkontoret lørdag kveld? Hva vil dette si for Galtvang, og for ikke å snakke om Tretrollmannsturneringen?

Velkommen tilbake til Galtvort sommeren 2018