Sommerleir 2022

Lurer du på hva du skal finne på i sommer?
Vi på Galtvort Høyere Skole for Hekseri og Trolldom kan fortelle at det trenger du ikke å lure på lenger, for VI vil invitere deg til nok et spennende semester, som vil gi deg mange svar og enda flere spørsmål. Kommer du til å finne ut av hva som skjedde med Seierens Stein? Kanskje! Kommer du til å få hundre prosent klarhet i hvem man egentlig kan stole på der ute i det magiske samfunn? Antakelig ikke. Kommer du til å treffe gamle kjente og kjære karakterer du elsker, og noen du kanskje ikke elsker fullt så mye? HELT sikkert!

Du lurer kanskje på hvor Harry Potter og gjengen har vært i det siste? Ryktene sier nemlig at noen nye, men samtidig velkjente karakterer er klare for å gjøre sitt inntog til Galtvort. Mer om dette, siste nytt fra magiverdenen, og hva du kan forvente deg på sommerleir, finner du i Dagsprofeten nederst på denne siden!

Når: 11.-17. juli 2022
Hvor: Gudbrandsdal leirskole
Pris: 6100,-
Påmeldingsfrist: 1. april 2022

Dette får du i oppholdet:

• Skoletimer i kjent Harry Potter-stil.
• 4 måltider hver dag med varm lunsj (frokost, lunsj, middag, kveldsmat).
• Aktiviteter og plott inspirert av Harry Potters univers.
• Ballkveld med hatter som tema! (Ta med din fineste hatten du har!)
• Fjærpenn og mappe til skolesaker.
Opplevelser for livet.

Mer detaljert beskrivelse av hva prisen inneholder finner du HER.
Mer om påmeldingen kan du lese HER!