Meld deg på årets sommerleir nå!

I sommer er det nøyaktig 15 år siden Galtvortskolen arrangerte sin aller første sommerleir,
og i den anledning inviterer vi DEG til å bli med på feiringen!

HVA SKJER PÅ GALTVORT NÅ?
Galtvort står i en mørk tid hvor onde krefter regjerer. Seierens Stein har over lengre tid vært i feil hender, noe Galtvorts elever fikk erfare da den mørke trollmannen Drållt viste sin skikkelse på borgen under sist semester. Den nåværende, og svært tvilsomme, lærerstaben nølte ikke ett øyeblikk med å vise hvilken side de står på. Det samme gjelder Malfangene, som trekker i alle trådene, og har formet skolen etter deres preferanser. Forsvar mot Svartekunster er kanskje det faget elevene hadde hatt mest nytte av akkurat nå, men en ugle har fortalt at de to første ordene er strøket ut…

Spørsmålet alle stiller seg nå, er hvor er Humlesnurr? Hva skjedde egentlig med Madam Pomfrit, Dult og Lupus den kvelden da alt gikk galt? Har Herr Nask virkelig gjemt seg i veggene på Galtvort? Er det sant som det sies, at selveste Sirius Svaart er på rømmen? Og… hvilken side står du og vennene dine på?

Meld deg på årets sommerleir, og vi lover at du kommer til å få svar på minst ett av de spørsmålene.
Så er det opp til deg å se om du klarer å finne svarene på resten!

15-ÅRSJUBILEUM:
Sommeren 2008 arrangerte vi vår aller første sommerleir. Hadde noen fortalt oss dén gang, at vi fremdeles skulle skape magi 15 år seinere, med en mangedoblet deltakerliste, så hadde vi nok hatt vansker for å tro det helt. Men her er vi, altså, og det må selvfølgelig feires! Det betyr at på årets sommerleir, vil du kunne forvente både én og annen eksklusiv markering av jubileumet vårt. I kjent stil holder vi inntil videre kortene tett til brystet, men Rakel Rummelfiold kan bekrefte at DETTE VIL DU IKKE GÅ GLIPP AV!

Med dét er herved påmeldingen til Sommerleiren 2023 åpnet!

KLIKK HER for å melde deg på!

Så er det bare å pakke tryllestaven, og gjøre seg klar for et spennende semester på Galtvort som sent vil glemmes!

Når: 10.-16. juli 2023
Pris: 6500,-
Påmeldingsfrist: 20. mars 2023

• Aktiviteter, rollespill og plott inspirert av Harry Potters univers.
Feiring av vårt 15-årsjubileum!