Meld deg på Sommerleiren nå!

Det er duket for nok et spennende semester på Galtvort: Velkommen til Galtvortskolens Sommerleir 2024!

HVA SKJER PÅ GALTVORT NÅ?
Etter en absurd tid inne i Tanketanken, klarte elevene til slutt å komme seg tilbake til gode gamle Galtvort. Man kan trygt si at det ble et semester elevene aldri kommer til å glemme. Heldigvis ble de møtt med en gladnyhet på tampen av skåleåret: Magiminister Bindebolt annonserte nemlig at Verdensmesterskapet i Rumpeldunk skal avholdes på Galtvort i sommer! Dette vil du ikke gå glipp av!

For ikke å snakke om den hårreisende avslutningen med forsteinede elever og en skrift som kom til syne på en av Galtvorts mange vegger… «Mysteriekammeret er åpnet». Hva betyr dette? Er det virkelig det beryktede Mysteriekammeret som er blitt åpnet igjen? Etter alle disse årene? Hold på trollmannshatten, for dette blir jammen spennende! Kanskje det er nettopp DU som klarer å avdekke Mysteriekammerets hemmeligheter

Velkommen til Galtvortskolens aller første Verdensmesterskap i Rumpeldunk, mystikk og spenning, skoletimer med Galtvorts kjente og kjære professorer, og opplevelser du ikke vil være foruten!

Meld deg på Galtvortskolens Sommerleir i dag, og ta del i fortsettelsen av eventyret!

Når: 8.-14. juli 2024
Pris: 6550,-
Påmeldingsfrist: 1. mars 2024

• Aktiviteter, rollespill og plott inspirert av Harry Potters univers.
• Verdensmesterskap i Rumpeldunk, med blant annet marked, besøk fra andre skoler, og ikke minst: Rumpeldunkturnering!
• Ballkveld med temaet: Feiring av vinnerne av Verdensmesterskapet! Ballkvelden dette semesteret skal brukes til å feire vinnerne av Verdensmesterskapet i Rumpeldunk, så kle deg opp i finstasen!