Det er gått lange tider siden noen har sett snurten av Albus Humlesnurr. Det hviskes i borgens ganger om han har forlatt elevene og aldri kommer tilbake. Sist han ble sett, var da han i all hast eskorterte Madam Hopp, Remus Lupus, Madam Pomfrit og Arnold Schkummel ut av borgen på et tilsynelatende viktig oppdrag. Viktigere enn elevene? Som ble forlatt til tvilsomme professorer, innsatt av Magidepartementet? Er Magidepartementet i det hele tatt til å stole på lenger?

Det som ér sikkert, er at sommerens semester avsluttet med et brak da Bellatrix og Fenris Vargar stormet borgen og tok med seg en elev. Som om ikke dét var nok, så klarte Lucifus Malfang å kare til seg rektorstolen og avsatte nesten alle de kjente og kjære professorene som sin første oppgave. En skygge er over Galtvort, og forandringer pryder dette semesteret som er i vente mens lærerstaben er snudd på hodet, Magisamfunnet koker som aldri før, og Rektor Lucifus Malfang inviterer til fest og galla i kjent Malfang-stil på Galtvortskolens Nyttårsball 2023!

Så kle deg opp i din flotteste finstas og gjør klar danseskoene – for ryktene sier at det blir både en og annen kåring i løpet av ballkvelden!

Med dét er herved påmeldingen til Nyttårsballet 2023 åpnet!

KLIKK HER for å melde deg på!

Så er det bare å pakke tryllestaven, og gjøre seg klar for et spennende semester på Galtvort som sent vil glemmes!

Når: 6.-8. januar 2023
Pris: 3370,-
Påmeldingsfrist: 15. oktober 2022
Vi garanterer plass til de som melder seg på innen påmeldingsfristen.

• Aktiviteter og plott inspirert av Harry Potters univers.
• Ballkveld med Galla som tema! (Kle deg opp i din flotteste finstas!)