Meld deg på Nyttårsballet nå!

Det er duket for nok et spennende semester på Galtvort: Velkommen til Galtvortskolens Nyttårsball 2024!

HVA SKJER PÅ GALTVORT NÅ?
Jubelen sto i taket da de onde kreftene endelig ble beseiret. Seierens Stein var ødelagt, og lysere tider omfavnet Galtvort nok en gang.

Men gleden viste seg å være kortvarig, da professorene ved semesterslutt oppdaget at alle elevene (…og Herr Nask!) var fanget i Tanketanken! Forvirringen var stor da en ung og nyansatt Albus Humlesnurr trådte inn i Storsalen, og meddelte at han var på vei til et viktig møte med… Tom Venster?

Hva er det egentlig som foregår? Det kan virke som om elevene sitter fast i et tidsparadoks, og ingen helt vet hva som er virkelig og ikke. Er dette et resultat av all den onde magien Tanketanken ble utsatt for i Narsissa Malfang sin besittelse? Risikerer elevene å faktisk stå ansikt til ansikt med den beryktede Tom Venster? Går Herr Nask en evig fremtid i møte, fanget alene med alle elevene på Galtvort? Eller vil elevene klare å komme seg ut av Tanketankens sammensurium av forvrengninger og mysterier?

Finn det ut, når Galtvortskolen åpner dørene til et nytt – og litt annerledes skoleår, hvor ingenting er helt som det ser ut til…

Meld deg på Galtvortskolens Nyttårsball i dag!

Når: 5.-7. januar 2024
Pris: 3400,-
Påmeldingsfrist: 1. november 2023

Snileklubben kopi

• Aktiviteter, rollespill og plott inspirert av Harry Potters univers.
• Ballkveld med temaet: Snileklubben!«dress to impress» når du skal imponere selveste Snilehorn! Og hvem vet… kanskje nettopp du får fast medlemskap i Snileklubben?